script src="http://c.weblogcode.ir/box.php?d=7450&c=0059b4"> لینک باکس افزایش بازدید جك و اس ام اس خنده دار 1
*دیدنی و خواندنی*
گالری عكس .مدوفشن.مطالب خواندني و دانلود موزيك

ترکه میره بدنسازی، مربی بهش میگه وقتی بیایی هفته اول بدنت درد میگیره. ترکه میگه پس من میرم هفته دوم میام.


-=-=-=-=-=-

بعضي وقت ها اينقدر حواست به خودته و در ارزوهاي خودت غرقي كه يادت مي ره يه نفر منتظرته تا از دستشوئي بياي بيرون                                                                                                                اين اس ام اس رو تا حالا واسه هيچ كس نفرستادم



پس واسه تو هم نمي فرستم                                                                                                                        بخشید یه سوال شرعی دارم

دیشب خواب شما رو دیدم

الان نماز وحشت بر من واجبه ؟؟
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
پس از مرگم مزارم را با آب و صابون بشویید

تا هر کس از مزارم رد شد بخوره زمین بخندم روحم شاد شه                                                                                  به یه نفر می گن به زنبورهایی که از کندو محافظت می کنن چی می گن؟
می گه: خسته نباشید!

·
یه خره با حسرت به یه اسبه نگاه می کنه و میگه: ای کاش تحصیلاتم رو ادامه می دادم


·
بنده خدا :آقا این همسایه مون ساعت 2 نصفه شب هی با مشت میكوبید به دیوار خونمون! دوستش:عجب آدم های مردم آزاری پیدا میشن.حتماً نذاشتن بخوابی دیگه؟
بنده خدا :نه !!!!! خوشبختانه خواب نبودم ! داشتم شیپور تمرین می كردم!!!!

 

به لره میگن کدوم حیوونیه که همه رو برای نماز صبح بیدار میکنه؟ میگه: آقام

 

                                          لره زن ژاپنی می گیره هر دقیقه نگاش میکنه میگه: اگه خوابت میاد برو بخواب

                                                                                                                                                                    صرف فعل نشستن به گویش لری: مو بَنیشوم، تونَم بَنیشی، اونوم بَنیشَ، ما که بَنیشیم، شومام که بَنیشید، دیه جا نی اونا بنیشَن

دلم میخواد تو رو بو کنم.
.
.
میخوام ببینم اصلا از انسانیت بویی بردی؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هان ای کسانی که ازکتاب هایتان به عنوان اشیائی دکوری استفاده کرده اید اکنون
فقط یک معجزه می تواند کارنامه شما را زیر و رو کند.
.
.
.
ستاد ایجاد رعب و وحشت شب امتحان

                                                                                                                                                      شنیده بودم زیبارویان بى وفاویند

آخه زشت ! تو دیگه چرا !؟

 

یک شتر و یک گاو و یک میمون با هم بحث می کنند

گاو می گه من شیر می دم

شتر می گه من چیزای سنگین رو حمل می کنم

تو هم یه چیزی بگو ، آبروت رفت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:جك,اس ام اس ,جديد,خنده دار,,
ارسال توسط فاطیما
آخرین مطالب